Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto obchodní pomínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.trypo.cz provozovaným firmou
TRYBOX s.r.o. Hostěradice, IČO: 25582135, DIČ: CZ25582135.
- Všeobecné obchodní podmínky WWW.TRYPO.CZ
1. Rozsah platnosti
Veškeré obchodní vztahy se řídí, právním řádem České republiky a obchodním zákoníkem ČR. Podmínky jsou základními podmínkami prodeje zboží dodavatele, a pokud se odchylují od dispozitivních právních norem platného právního řádu České republiky, mají před těmito normami přednost.
Případné odlišné podmínky kupujícího jsou platné jen v případě výslovného písemného souhlasu.
2. Objednání zboží, Uzavření smlouvy
Jednotlivé kupní smlouvy jsou uzavírány na základě písemné,e-mailové,on-line, telefonické,faxové objednávky kupujícího. Objednávka kupujícího musí obsahovat nejméně tyto náležitosti:
- jméno a příjmení, bydliště kupujícího nebo obchodní firmu, sídlo nebo místo podnikání kupujícího
- jeho IČO (DIČ, pokud je registrován jako plátce DPH)
- druh produktu (zboží), který jednoznačně určuje předmět objednávky, uváděný v ceníku dodavatele
- množství požadovaných kusů produktů
- místo dodání
- způsob dopravy
- případě písemné objednávky čitelný podpis oprávněného zástupce kupujícího
- kdo převezme zboží – u firem oprávněná osoba
- obchodní firmu
- druh produktu (zboží), který jednoznačně určuje předmět objednávky, uváděný v ceníku dodavatele
- množství požadovaných kusů produktů
- způsob dopravy
Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínka mi a vyjadřuje s nimi souhlas. Změny anebo storno objednávky je možné pouze:
- u skladových položek dle ceníku- pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno
- u zboží na objednávku- pokud není zboží objednáno u dalších subdodavatelů
Nepřevezme-li kupující zboží z důvodů ležících na jeho straně nese kupující veškeré náklady spojené s opakovaným dodáním zásilky
3. Ceny
Kupní cena je stanovena dle ceníku dodavatele platného v době objednání zboží, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak. Jestliže se po uzavření smluvního vztahu podstatně změní náklady vztahující se k plnění předmětu smlouvy, smluvní partneři se dohodnou písemně na úpravě ceny. V ceně zboží není započítáno balné a doprava.
Kupujícím mohou být poskytovány slevy.
4. Termín plnění, poštovné a balné
Zboží uvedené jako skladem je expedováno standartně do 5 pracovních dnů. Dnem dodání je den odeslání či předání k přepravě, případně den osobního odběru. Dodávky po částech jsou možné po dohodě s kupujícím. Termíny dodání zboží, které je na objednávku se stanovují dohodou v závislosti na charakteru výroby, popřípadě na možnostech subdodavatele.
Poštovné a balné činí .
Při nákupu nad 999 kč je poštovné při zvolení dopravy In-time ZDARMA
PPL-dobírka =125 kč
PPL-převodem = 95 kč
In-time-dobírkou = 99 kč
In-time-převodem = 80 kč
Česká pošta-dobírkou = 179 kč
Česká pošta-převodem =130 kč
5. Vadné plnění
Dodavatel odpovídá kupujícímu za vady zboží dle §422 zákona č.513/1991 Sb. Zjistí-li u zboží vadu, je povinen zjištěnou vadu v místě odběru zboží dodavateli neprodleně oznámit. Dodavatel kupujícímu zjištěnou a jím uznanou vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstraní, a to dodáním chybějícího zboží nebo dodáním náhradního zboží za zboží vadné. Při dodání zboží kupujícímu prostřednictvím dopravce je kupující povinen uplatnit nároky z vad množství a druhu prodávaného zboží neprodleně po převzetí zboží od dopravce. Kupující je povinen nároky za vady ve stanovené lhůtě uplatnit u dodavatele písemně, s popisem vady. V případě vady druhu zboží je kupující oprávněn požadovat dodání náhradního zboží jen tehdy, jestliže vadné zboží bude vráceno dodavateli v původním balení. Dodavatel zjištěnou a jím uznanou vadu bezplatně a bez zbytečného odkladu odstraní. Není-li možné vadu odstranit bezodkladně, dodavatel tak učiní v nebližším možném termínu.
6. Platební podmínky a výhrada vlastnictví
Zákazník je povinen uhradit kupní cenu za zboží bezhotovostním převodem na účet společnosti TRYBOX s.r.o. uvedený na daňovém dokladu nebo zaplatit v hotovosti při předání zboží (dobírka, platba hotově přepravní službě,osobní odběr).
Dodavatel vystaví fakturu při dodání zboží kupujícímu. Vystavená faktura slouží zároveň jako dodací list a prokazuje dodání zboží kupujícímu, v případě zásilky potvrzuje její vypravení. Až do zaplacení celé fakturované částky včetně případných smluvních pokut je zboží majetkem dodavatele. Po úhradě celé částky přechází vlastnické právo na kupujícího.
7. Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od uzavřené smlouvy či závazné objednávky ze strany kupujícího je dodavatel oprávněn vyúčtovat odstupné ve výši 10% sjednané ceny.Pokud již dodávka byla expedována,j e dodavatel oprávněn vyúčtovat i náklady na přepravu. Odstoupit od smlouvy lze pouze písemnou formou a toto odstoupení je platné třetím dnem po dni, kdy bylo druhé straně písemné odstoupení od smlouvy doručeno.
8. Jiná ustanovení
Smluvní strany se podle zákona o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů č. 216/1994 Sb. v platném znění dohodly, že veškeré jejich spory vzniklé ze smluv, které se řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a nebo v souvislosti s nimi budou rozhodovány v rozhodčím řízení před jediným rozhodcem podle Jednacího řádu rozhodčího řízení vydaného Unií pro rozhodčí a mediační řízení ČR, a.s., IČ: 27166147 (dále jen "Unie") a zveřejněného na internetové adrese www.urmr.cz, přičemž rozhodce bude ke dni doručení žaloby zapsán v Seznamu rozhodců vedeném Unií a smluvní strany tímto výslovně pověřují Unii, aby určila podle Jednacího řádu rozhodčího řízení rozhodce pro rozhodčí řízení, založené touto rozhodčí doložkou. Smluvní strany tímto pověřují takto určeného rozhodce k rozhodování všech sporů podle zásad spravedlnosti a to ve formě Řízení on-line podle části čtvrté Jednacího řádu rozhodčího řízení. Smluvní strany výslovně prohlašují, že před podpisem rozhodčí smlouvy měly a mají možnost seznámit se s Jednacím řádem rozhodčího řízení, jakož i s Nařízením o nákladech rozhodčího řízení a také tak učinily a uvedené dokumenty tak považují za nedílnou součást této rozhodčí smlouvy. Dodavatel si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit nebo doplnit, a to zejména při změně souvisejících právních norem nebo při změně způsobu obchodování. Změnu, doplnění a jejich účinnost prodávající vyhlásí vhodným způsobem. Kupující má právo, v případě nesouhlasu s obsahem změněných či doplněných obchodních podmínek, tento nesouhlas sdělit dodavateli ve lhůtě 7 dnů od okamžiku, kdy se o změně či doplnění dozvěděl. Neučiní-li tak, má se za to, že kupující změny či doplňky akceptoval.
Právní vztahy těmito podmínkami výslovně neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku a souvisejících právních předpisů.
Dodavatel neodpovídá kupujícímu za škodu vzniklou okolnostmi vylučujícími odpovědnost, např. zásahy státu, provozními, dopravními a energetickými poruchami, poruchami systému elektronického obchodu, stávkami či výlukami. Tyto okolnosti jsou důvodem k odkladu plnění smluvních povinností na straně dodavatele po dobu a v rozsahu účinnosti těchto okolností. Totéž platí, i když uvedené okolnosti nastaly u subdodavatelů dodavatele.
Kupující se zavazuje neprodleně oznámit dodavateli jakékoliv změny, týkající se jeho oprávnění k podnikatelské činnosti, daňových povinností (zejména změnu DIČ a správce daně), jeho platného účtu a bankovního spojení a vzniku platební neschopnosti. V případě vzniku platební neschopnosti kupujícího se veškeré pohledávky dodavatele vůči dodavateli stávají splatnými v den, kdy se dodavatel o této platební neschopnosti dozvěděl. Dodavatel je oprávněn v tomto případě žádat okamžité vrácení dosud nezaplaceného zboží.
Kupující tímto uděluje souhlas dodavateli, aby jako správce zpracovával všechny osobní údaje týkající se jeho osoby, které mu sdělí, a to včetně rodného čísla u osob fyzických a telefonního čísla, a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Tento souhlas je dán až do doby jeho písemného odvolání. O osobní údaj se nejedná, pokud je třeba ke zjištění identity subjektu údajů nepřiměřené množství času, úsilí či materiálních prostředků. Poskytnuté údaje budou zpracovány za účelem nabízení služeb, k marketingovým účelům a akviziční činnosti. Tento souhlas se zpracováním údajů se vztahuje rovněž na všechny další nabyvatele či zpracovatele těchto dat. Odběratel tímto dává dodavateli souhlas se zasíláním reklamních materiálů a nabídek dodavatele.
9.Platnost Všeobecných obchodních podmínek
- tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2011.
10. Všechny výrobky,
které mají na začátku svého kódu písmeno A,E nebo písmeno W, mají dodací dobu delší. Je to asi 8 pracovních dní-.
Balení, které jsme pro vás nesehnali kompletně, vám bude zasláno i nekopletní, pokud do poznámek nenapíšete, jen kopletní balení.